Erhverv

Erhvervstelefoni til alle behov

Der er sket meget med erhvervstelefoni, siden det første omstillingsbord så dagens lys. I dag kan alle virksomheder få adgang til et professionelt telefonsystem uden at blive ruineret.

Selvom e-mail og digitale kommunikationsplatforme fylder meget, er telefonen stadig den vigtigste livline for de fleste virksomheder. Heldigvis er telefoni i dag også gennemdigitaliseret, og det betyder bl.a. at selv små virksomheder kan få adgang til moderne og professionel erhvervstelefoni. Også selvom budgetterne er små.

Teknologien bag moderne telefoni

Det meste moderne erhvervstelefoni hviler på en såkaldt virtuel PBX. Det står for Private Branch Exchange og er i bund og grund en fagterm for det, man normalt kalder et omstillingsbord. Der er tale om et stykke software, som hostes i skyen og kan sættes op til den enkelte virksomhed via en webbrowser. Det er en tilgang med masser af fordele. Dels er det ofte billigt, dels bliver det automatisk opdateret med nye features fra centralt hold. Langt det meste vedligehold kan foretages uden besøg af teknikere i virksomheden.

Det digitale omstillingsbord

Uni-tel er blandt Danmarks førende inden for erhvervstelefoni til små og mellemstore virksomheder. Den nordsjællandske teknologivirksomhed har udviklet en løsning, som er uhyre nem at tilpasse og har ry for at være branchens mest fleksible.

I praksis er alle funktionerne fra det traditionelle omstillingsbord samlet i én moderne, digital løsning. Uanset, hvilken størrelse, ens virksomhed har, gives der adgang til et Dashboard, så brugeren selv kan opsætte sin egen brugerflade med de funktioner, der benyttes mest til daglig.

Kigger I efter en telefoniløsning med et professionelt omstillingsbord kan I tillade jer at stille store krav. Her kan I få et indblik i et lille udvalg af de mange features, Uni-tels løsning rummer.

  • Fleksibelt Dashboard
  • Enkel oprettelse af brugere
  • Ind- og udgående opkald
  • Viderestilling til medarbejdere i Danmark og globalt
  • Automatisk viderestilling ved optaget efter behov
  • Lydefri bevægelse mellem mobil, fastnet og softphone
  • Vælg nummer vist ved opkald
  • Statistik
  • Integration til andre it-systemer

Ovenstående er blot et udsnit, og løsningen kan tilpasses den enkelte virksomheds behov. Stort set alt er muligt.

Se mere her eller ring til 6910 2200 for at få svar på jeres

Skriv et svar