Erhverv

Udgiv SEO tekster på PresseDirect.dk – og få DoFollow backlinks

Du har måske skrevet en SEO tekst og vil gerne udgive SEO teksten til en artikeldatabase for, at få DoFollow backlinks. Men de steder du kan udgive SEO teksterne på er meget dyre. Så er det muligt på PresseDirect.dk, at udgive gratis SEO tekster.

 

Udgiv SEO tekster – og få Gratis DoFollow backlinks

Det er ikke nogen hemlighed, at DoFollow links er bedre end NoFolllow links. Derfor skal du udgive dine SEO tekster til artikeldatabaser, som tilbyder DoFollow links.

Læs guiden herunder til hvordan du skriver SEO optimerede tekster.

 

3 tips til at skrive god SEO-optimeret tekst

Måske har du også hørt om SEO-tekst, men er ikke helt sikker på, hvordan du gør det, eller hvad det rent faktisk betyder. SEO står for søgemaskineoptimering. Denne tekst er velegnet til din hjemmeside og er bedst skrevet på en struktureret måde med bestemte søgeord for at tilfredsstille Googles algoritme og dermed rangere højere i søgeresultaterne. Du vil snart forsvinde fra Google-søgninger, fordi der er så mange mennesker, der er dygtige til SEO copywriting i disse dage.

Det er vigtigt at holde sig opdateret på, hvordan man skriver den bedst SEO-optimerede tekst. Dem, der får dit indhold højt i Google Søgning og skaber værdi for dine besøgende på samme tid. Læs mere her for at lære mere om emnet og få 3 tips.

 

Sidetitel og metabeskrivelse

Når du søger på Google og resultaterne kommer frem, dukker såkaldte sidetitler og metabeskrivelser op. Din teksttitel vil vise den relevante sidetitel. Det kunne være: “Søgemaskineoptimering – Lær at skrive god SEO-tekst”. Nedenfor vil være et link til din hjemmeside efterfulgt af en metabeskrivelse. Her har du mulighed for at fange læserens nysgerrighed. Dette gøres normalt med et spørgsmål eller “opfordring til handling”. “Vil du også lære at skrive gode SEO-artikler? Så læs det gerne her” kunne være et eksempel.

Ikke alle vil være opmærksomme på beskrivelser på Google, men nogle vil – det vil også gøre Google-søgninger mere relevante og up-to-date, hvorfor dit websted vil klare sig bedre i Google-resultater. Nogle mennesker vil også læse instruktionerne for at afklare, om de er på den rigtige side.

 

God titel og spændende introduktion

Det er altid godt at bruge en god overskrift og introduktion, der fanger læserens opmærksomhed. I dag skal vores opmærksomhed gribes hurtigt, ellers finder vi noget bedre. Det er et utaknemmeligt publikum – men tiden værd at fange. Ofte vil et spørgsmål eller “opfordring til handling” være en måde at fange læserens opmærksomhed. Titlen skal selvfølgelig også give mening for læseren, når vi googler svaret og finder siden, der giver os svaret.

 

Søgeordstæthed

Når du skriver en tekst om et søgeord, vil det være nødvendigt at nævne søgeordet i din tekst, for at den vil blive vist i en søgning. Engang troede man, at man bare kunne skrive søgeordet så meget som muligt i teksten, men dette er ikke tilfældet. Faktisk er Google blevet så klog, at det også kan indberegne synonymer og relaterede ord. Teksten skal stadigvæk give mening og have værdi for læseren, derfor kan du ikke skrive søgeordet i 5 % af teksten, som man måske gjorde engang. Du bør i stedet tænke i emner, og skrive naturligt til læseren frem for Google. 

Skriv et svar