Nyheder

Professionel telefonpasning i hele Danmark

Er du direktør, og synes du, at receptionspersonalet bruger hensigtsmæssig lang tid på at besvare telefonopkald? Så kan professionel telefonpasning være en mulighed. Det ser vi nærmere på her, så læs med og få mere at vide om, hvordan det kan hjælpe din virksomhed.

 

Som receptionist har man mange opgaver, og jo mere tid der går med at passe telefoner, jo mindre tid er der til den personlige betjening og andre opgaver. Derfor kan det give mening at alliere sig med en ekstern partner til at tage telefonen.

 

Det gode indtryk

Vælger du at outsource din telefonpasning, er det vigtigt at benytte sig af en virksomhed med den særlige ekspertise, det kræver at servicere kunder på professionel vis. Her er der tale om et håndværk, der kræver oplæring og indlevelse, for netop denne første indgang for kunden kan have stor betydning for det gode indtryk og dermed for et eventuelt samarbejde.

 

Dine opkald screenes

Med professionel telefonservice bliver alle indgående opkald screenet. Det betyder, at opkaldene ikke blot hovedløst sendes videre til virksomhedens medarbejdere, men at der spørges ind til, hvad opkaldet drejer sig om, således at der ikke spildes vigtig tid med forviklinger. Sælgere, spørgeundersøgelser og andre irrelevante henvendelser sorteres fra, således at medarbejderne ikke generes af opkald, der spilder deres tid og forstyrrer.

 

Din redning i travle perioder eller ved sygdom

Telefonpasning kan være en rigtig god investering i dagligdagen, således at virksomhedens medarbejdere får frigjort tid til andre vigtige opgaver, men denne service kan også være relevant i andre sammenhænge. Alle virksomheder oplever fra tid til anden perioder, hvor der er særligt travlt, for eksempel op til jul, påske og sommerferie, og da kan det være en mulighed at benytte sig af professionel telefonpasning, så man selv kan koncentrere sig om at få varerne afsted, afsluttet regnskab eller hvad det nu kan dreje sig om.

 

Også i ferieperioder, hvor receptionspersonalet har ferie, eller der af andre grunde ikke er nogen til at tage telefonen kan det være praktisk at alliere sig med en ekstern partner til at hjælpe med telefonpasningen. Et professionelt telefonpasningsfirma sætter sig ind i din forretning og skaber sig en forståelse af virksomheden og hvad der er vigtigt for den enkelte kunde. 

 

Der er altså flere lejligheder, hvor det kan være værd at overveje telefonpasning, og har du først prøvet det, vil du opdage, hvor stor en hjælp denne ydelse kan være for dig og dine medarbejdere.

Skriv et svar